Arnold-2023-lockup-Wht-OL-ADSK-No-Year-1-line

Безкоштовний Arnold у підписці на M&E Collection!

Придбайте M&E Collection та отримайте 5 ліцензій професійного рендеру Autodesk Arnold з кожною передплатою.

Створюйте якісні 3D-зображення швидше за допомогою Arnold - та зосередьтесь на мистецтві!

Що таке Arnold? 

Програмне забезпечення Arnold - це вдосконалений Monte Carlo ray tracing renderer, створений, щоб відповідати вимогам виробництва VFX та анімації. Він пропонує потужний, але простий у використанні досвід рендерингу, який забезпечує чудові та передбачувані результати, що дозволяє зосередитись на творчості, а не витрачати години на налаштування.

Системні вимоги: Windows®, Mac OS®, Linux®

Цінова пропозиція

VFX та Animation cтудії можуть розширити свою здатність виводити високоякісні рендери, отримуючи доступ до рендеру Autodesk Arnold через підписку на колекцію M&E.

Колекція M&E надає 5 ліцензій рендеру Autodesk Arnold з кожною передплатою. Це чудовий спосіб додати вузли візуалізації для використання на локальному сервері або в хмарі, і можливість отримати необхідні інструменти за значно нижчою вартістю.

 

Autodesk Arnold переваги використання

3D плагіни

Безшовна інтеграція з найкращими інструментами 3D DCC

Підтримувані плагіни для Maya, Houdini, Cinema 4D, 3ds Max та Katana пропонують зручний для художника інтерфейс. Прості та інтуїтивно зрозумілі елементи керування означають менше роботи, щоб отримати якісний зовнішній вигляд, будь то фотореальний чи стилізований.

Стабільність

Стабільність, на яку можна розраховувати

Arnold чудово працює з великим обсягом даних і з легкістю обробляє вашу найскладнішу роботу, тому ви можете рендерити з впевненістю.

Використання GPU

Максимальна гнучкість

Використовуйте візуалізацію GPU, щоб прискорити створення інтерактивного вигляду та освітлення. Виберіть оптимізований рендеринг GPU з недорогим обладнанням та можливістю надійного масштабування до хмари.

Масштабування

Відкрита та розширювана архітектура

Отримайте масштабованість відкритої архітектури, яка спрощує інтеграцію Arnold у ваш конвеєр та адаптацію до потреб проекту. Створюйте власні шейдери, камери, світлофільтри та вихідні драйвери.

Готовність до виробництва

Особливості для правильного виконання роботи

Потужний набір інструментів допомагає заощадити час та ефективно створювати якісні зображення:

Стандартний поверхневий шейдер для виготовлення широкого спектру матеріалів та зовнішнього вигляду
Розширений об'ємний рендеринг
Адаптивна вибірка
Підтримка OSL
Фреймворк оператора забезпечує підтримку фреймворку відкритого стандарту, такого як MaterialX

Робочі процеси з використанням ПЗ для рендеринга

Використання джерел світла Arnold в 3ds Max (мова воркшопу англійська)

Інтерактивний рендеринг в Maya і Arnold (мова воркшопу англійська)

Удосконалення робочих процесів за рахунок підтримки формату Alembic і вузлів операторів Arnold (мова воркшопу англійська)